sursa de curent constant de 1500 mA

.Principiul de functionare a unei surse de curent constant de tip comutatie este cea de mai jos:

De la acest principiu am realizat o sursa de curent constant cu circuitul converter DC-DC lm2576- adj

avantaje circuitului LM2576-adj :
– componente putine
-circuitul este capabil pana la 3A
-tensiune pana la 40V
– protectie termica
dezavantaje :
– frecventa mica de lucru :52kHz
– necesita condensatorul de iesire de valoare mare
– trebuie aleasa cu grija bobina de inductie

Sursa de curent constant LEDCC-1500 mA are urmatoarele caracteristici:
-eficienta de 87%
– curent maxim pana la 1500mA – limitata din considerente de eficienta
– tensiune maxima de intrare : 30V – limitata din considerente de eficienta
-protectie la conectare gresita a alimentarii
– dimensiuni: 50mmx22mmx14mm

Se poate construi cu acest regulator si o sursa de curent constant pana la 3A , dar deja apar cateva inconveniente :
– bobina de gabarit mare
– condensator de iesire de minim 3000uF – mare ca si gabarit
– se monteaza pe radiator circuitul
La cererea doritorilor , vi-l pot realiza ptr. curenti mai mari de 1500mA

Sursa o gasiti de cumparat pe siteul meu :www.ledlight.ro la urmatorul link : sursa LEDcc-1500mA

5 gânduri despre &8222;sursa de curent constant de 1500 mA&8221;

    • alimentatorul exista , il gasesti la
      Schema nu prea as desvalui-o ,dar se bazeaza pe schemele de mai sus .
      Personal nu as folosi driverul meu , ptr. ca este o schema destul de stufoasa , m-as orienta catre un circuit integrat mai specializat ptr. LEDuri care sa aiba o frecventa de lucru mai mare , ideal ar fi peste 500kHz.

      • ok. si la ce intergrat sa ma uit? sincer am cautat dar nu prea am gasit nimic la curentul asta. tot ce am gasit era in jur de 1a. ceea ce pentru mine este foarte putin deoarece nu reusesc sa obtin decat 440lm in loc de 1180lm la 4a. te rog sa ma ajuti daca poti,stii si daca vrei pentru ca momentan eu m-am blocat si nu stiu cum sa ies din acest impas….multumesc anticipat.

  1. buna
    stiu ca postarea asta este de mult, doar ca am de facut un proiect si am nevoie de o sursa de curent constant cam de 1A am incercat cu LM317 si nu prea a dat roade si am gasit postul tau si te-as ruga frumos daca ai putea sa ma ajuti si pe mine pentru ca nu mai stiu ce sa fac in privinta asta. Am cautat mai multe surse, pe majoritatea le-am simulat in LTspice dar nu dadeau curenti mari si nu le-am pus in practica. As fi foarte recunoscatoare daca ai putea sa am ajuti.

Lasă un comentariu